Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy:
Do wglądu:
- Wniosek (o sprzedaż garażu na rzecz jego dotychczasowego najemcy)
- Mapka sytuacyjna z oznaczonym garażem, o którego nabycie występuje wnioskodawca.
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do zajmowanego garażu.
Gdzie załatwisz sprawę?
Wniosek o sprzedaż garażu na rzecz dotychczasowego najemcy złóż w swojej administracji Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych. Wniosek zostanie przekazany do Wydziału Mieszkalnictwa i Regulacji Stanów Prawnych Nieruchomości Urzędu Miasta Szczecin.
INTERNETOWY PRZEWODNIK PO URZĘDZIE
[pano file=”panorama/ww_armii_krajowej.html”]
Jakie druki musisz wypełnić i gdzie je znajdziesz?
Wniosek otrzymasz w swojej administracji ZBILK, w Centralnej Informacji Urzędu Miasta sala BOI nr 62 albo w internecie na stronie eurzad.szczecin.pl.
Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?
Wnioski są załatwiane wg kolejności złożenia (długi termin oczekiwania).
Jaki dokument otrzymasz?
Otrzymasz zgodę albo odmowę na wykup garażu.
Czy musisz płacić za załatwienie tej sprawy?
Przy składaniu wniosku nie płacisz. Będziesz musiał zapłacić za notariusza.