Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy:
- dowód osobisty
Gdzie załatwisz sprawę?
Urząd Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1 w Biurze Obsługi Interesantów w (BOI) sala nr 62 w poniedziałek w godz. 7.30 – 18.00, wtorek – piątek w godz. 7.30 – 16.00.
INTERNETOWY PRZEWODNIK PO URZĘDZIE
[pano file=”panorama/ww_armii_krajowej.html”]
Jakie druki musisz wypełnić i gdzie je znajdziesz?
Wypełniasz wniosek „Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji”. Dostaniesz wniosek w Centralnej Informacji Urzędu Miasta w BOI sala nr 62 albo w internecie na stronie Urzędu Miasta Szczecin eurzad.szczecin.pl.
Kto może udzielić pomocy przy wypełnieniu druków?
Pomoc przy wypełnieniu wniosku otrzymasz w Centralnej Informacji Urzędu Miasta w BOI sala nr 62.
Kolejne kroki w Urzędzie:
Nie ma specjalnej kolejki wniosek składasz w Kancelarii Urzędu Miasta, nie musisz brać biletu z automatu przez salą BOI nr 62. Sprawę możesz załatwić osobiście.
Jeżeli nie możesz przyjść do Urzędu można udzielić pełnomocnictwa. Za pełnomocnictwo pobierana jest opłata w wysokości 17 zł. Pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, dzieciom, rodzicom i rodzeństwu są zwolnione z opłaty.
Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?
Termin oczekiwania na załatwienie sprawy do 7 dni. Wszystkie wydziały Urzędu Miasta zostaną powiadomione o zmianie adresu.
Jaki dokument otrzymasz? / Jaką otrzymasz odpowiedź?
Potwierdzenie złożenia wniosku.
Czy musisz płacić za załatwienie tej sprawy?
Sprawę załatwisz bezpłatnie.
Uwaga!
Jeżeli mieszkasz na Prawobrzeżu możesz załatwić sprawę w Filii Urzędu Miasta Szczecin przy ul. Rydla 39-40 w sali nr 02 w godzinach od 8.00 do 16.00. Sprawę załatwisz tak samo jak w Urzędzie Miasta Szczecin.