Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji

 

Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy:

  1. dowód osobisty

Gdzie załatwisz sprawę?

Urząd Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1 w Biurze Obsługi Interesantów w (BOI) sala nr 62 w poniedziałek w godz. 7.30 – 18.00, wtorek – piątek w godz. 7.30 – 16.00.

INTERNETOWY PRZEWODNIK PO URZĘDZIE

[pano file=”panorama/ww_armii_krajowej.html”]

 

Jakie druki musisz wypełnić i gdzie je znajdziesz?

Wypełniasz wniosek „Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji”. Dostaniesz wniosek w Centralnej Informacji Urzędu Miasta w BOI sala nr 62 albo w internecie na stronie Urzędu Miasta Szczecin eurzad.szczecin.pl.

Kto może udzielić pomocy przy wypełnieniu druków?

Pomoc przy wypełnieniu wniosku otrzymasz w Centralnej Informacji Urzędu Miasta w BOI sala nr 62.

Kolejne kroki w Urzędzie:

Nie ma specjalnej kolejki wniosek składasz w Kancelarii Urzędu Miasta, nie musisz brać biletu z automatu przez salą BOI nr 62. Sprawę możesz załatwić osobiście.

Jeżeli nie możesz przyjść do Urzędu można udzielić pełnomocnictwa. Za pełnomocnictwo pobierana jest opłata w wysokości 17 zł. Pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, dzieciom, rodzicom i rodzeństwu są zwolnione z opłaty.

Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?

Termin oczekiwania na załatwienie sprawy do 7 dni. Wszystkie wydziały Urzędu Miasta zostaną powiadomione o zmianie adresu.

Jaki dokument otrzymasz? / Jaką otrzymasz odpowiedź?

Potwierdzenie złożenia wniosku.

Czy musisz płacić za załatwienie tej sprawy?

Sprawę załatwisz bezpłatnie.

Uwaga!

Jeżeli mieszkasz na Prawobrzeżu możesz załatwić sprawę w Filii Urzędu Miasta Szczecin przy ul. Rydla 39-40 w sali nr 02 w godzinach od 8.00 do 16.00. Sprawę załatwisz tak samo jak w Urzędzie Miasta Szczecin.